Alla inlägg den 28 mars 2014

Av Jennifer Andmyr - 28 mars 2014 22:17

Börjar med att man kliver in genom dörren till kontaktis och ser Alexander spy rakt ut på köksgolvet... Så nu e jag drabbad av feber och tillbehör.. Och magsjuk såklart -.- så typiskt nu när den bästa veckan i mitt liv kommer i skolan så ska man va sjuk -.- godnatt alla fina därute! Kram

Av Jennifer Andmyr - 28 mars 2014 19:01

Nu känner jag att jag snart har kämpat färdigt med mitt liv.. Har ingen att prata med är det normalt att jag sitter i ett hörn och skakar och grinar och spyr? Nej jag är i detta tillstånd för att jag har för mycket problem på mina axlar som jag inte kan få bort.. Vill bara börja om hela mitt liv så att jag kunde göra allt annorlunda lixom.. Just nu behöver jag min pappa.. Men nej juste han e ju död :(

Av Jennifer Andmyr - 28 mars 2014 09:45

Förlåt för att jag inte har skrivit på 2 dar.. Men de e bara för att det är så mkt som händer i mitt liv just nu.. Min kille har inte hört av sig på 4 dar nu.. Min farfar påstår att han vill ta upp kontakten med mig igen.. Och så e de strul med mamma.. Så jag har typ bara deppat den här veckan.. Men jag lovar att bli bättre! Jag är så otroligt tacksam för alla som verkligen gillar och vill läsa min blogg.. Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan jag heter Jennifer och jag är 14 år.. min pappa dog när jag var 10 år.. jag ´är glad och snäll för det mesta.. jag kan lätt bli ledsen..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<<
Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

andmyrskan

Ovido - Quiz & Flashcards